Aj Aj Aj!

Idag är en fruktandsvärt jobbig dag. Jag har så jävla ont i ryggen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är en smärta i svanken som strålar upp mot korsryggen.
År det någon som vet vad det kan vara?

Som tur är så var det VÄLDIGT lugnt idag på jobbet. Det är egentligen 1 semster vecka kvar men om man ville fick man jobba på den veckan. Och jag behöver ju alltid pengar :) Så.... Det var ingen produktion alls. Så det var mest.. Städa och plocka. Och väldigt många raster. Så Det var ju ett plus i det jobbiga.

Idag kommer mor på besök för att träffa min lille Fanzy :) Ska bli trevligt.
Får bara se om jag klarar av att ta mig ur denna sängen.
Måste snart laga mat så jag är ju så illa tvungen.

Idag ska vi äta Blodpudding. Vissa avskyr det och andra gillar det. Jag gillar det. :) Med Lingon till.
Samma som linssoppa. Som många avskyr. Ska nog göra det någon dag snart.
Gott och nyttigt.

Jaja ni får ha en bra dag så ska jag försöka kura mig.
Ska nog ta mig en iprem eller något kanske.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0