Beställning

En beställning på dessa skönheterna har just gjorts. och om några dagar kommer mitt paket från h&m med diverse kläder!!!! TJOHOOO!! I'm gonna be prettyyy

Imorgon blir det utgång till krogen i götet :D Ska bli kul. Antagligen tillsammans med Linda och c.o Men förmodligen även Steph också :D
Var väldigt längesen vi var på krogen hon och jag :) Så det ska bli rouuuligt  Tyväärr har nog inte mina kläder från h&m kommit då.. Äsch.. eftesom jag har beställt en görsnygg skinnjacka hade det varit perfekt jue :D.... jaja.. den får vel vara bra att ha första dagen på jobbet kanske..

Börjar ju min kurs för det nya jobbet på måndag. Och jag slutar mitt gamla jobb på onsdag... Sen 1½ vecka senare börjar skolan..
SÅÅ KUL!!!

jaja.. dags att nana!

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

jag blir så glad när du skriver så positivt och med glädje i varje ord. Älskar dig gumman.

puss mamma

2008-08-09 @ 23:02:45
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0