En sak

Det är en sak som är väldigt dålig med denna dagen. Det är att jag jobbar samtidigt som en gamal skolkompis band spelar på kalaset! Och jag ville så gärna se dem spela "Where the sun don't shine" idag :( Såhäääär ledsen är jag *Sträcker ut armarna*

Men bara för att jag inte ska se dom så hindrar det inte er! Gå till Götaplatsen 18:45 och låt era öron få sin njutning till fullo utav bandet Butterfly Imp :)

:(:( För att se deras coola video klicka här!


Idag har jag på mig min nya gröna "tunika" och ett svart linne samt min volangkjol och mina nya tjocka strumpebyxor. Till dem kommer jag att ha mina snygga stövlar :)

Vad sägs  :) Lagom bra för en lyckad dag på jobbet?
Nu tog jag mitt RFF(Reduce Fat Fast) piller för 30 min sen så det är dags att göra frukost :)

Pusses



Where the sun dont shine

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag var och såg dem ;)

2008-08-15 @ 01:37:30
URL: http://riotineveryone.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0