:)

Såååja.. Nu ligger maten fint i magen och alla mina leksaker från kondomeriet är prövade :) Idag när jag knallade hem ifrån jobbet insåg jag att jag hade fått ett fruktandsvärt skavsår i jumsken. så när jag kom hem åkte de nya trosorna rakt ner i soptunnan satan vad ont det gör... har pudrat lite med babypuder det hjälpte.. och inatt sover jag utan undies.. (vilket jag inte tycker är så bekvämt men måste man så måste man :)

Sitter och fyller in låtar på ipoden. Och drar ner lite nytt till den, behöver förnya listan totalt..

Imorgon ska jag göra mat innan jobbet (vi turas om här hemma men tyvärr äter vi inte tillsammans längre eftersom E jobbar dag och jag kväll.. =/.. Men imorgn ska jag laga ungsbakad falukorv och ostgratinerat potatismos :) Göött moos :)

På bild ser ni utsikten från mitt fönster på kontoret, Samt mitt skrivbord och jag in action :)

Nu.. ska jag ladda mer på ipoden sedan nana :)





Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0