Free Jimmy

Jag tittar just nu på filmen "Free Jimmy", En norsk animerad film om en hög elefant. haha.. den är lite lustig.
Men något som stör mig just nu är att grannens unge har ett jävla barnkalas i festlokalen i källarn. Och ungarna springer runt med jävla tutor i trappuppgången så det väsnas som fan. Men det som stör mig mest är att grannen ej har "Frågat" oss grannar om det är ok att låna lokaln. vilket är ett krav för att låna lokalen. dålig stil tycker jag.
Det blir verkligen sämmre och sämmre stämmning här i huset. Så fort jag har pluggat klart ska jag leta ny lägenhet nån annan stans. För de interngrälen i huset gör det inte värt den lilla hyran jag har..
Då betalar jag hellre mer för en lägenhet med badrum och i ett bra område.

Jaja.. nu blir det mera film och nudlar.
Körde 500 strides på min LTT (träningsmaskin) idag :)
BRA JOBBAT!

Sen har jag beställt en h2o mopp från TVshop samt "Reduce Fat Fast" piller. bara för att testa och se om de funkar.. så ni blir det tillbaka till mätning av kroppen och vikt. (Vågar inte ställa mig på vågen.)

aah.. jaja..
ha en bra fortsatt söndag..

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej gumman, snälla, sluta köp från Tv-shop, det är verkligen bluff och båg i princip allt dom säljer, jag vet av erfarenhet och efter att ha läst om det.

Riktiga lurendrejare.

Hur gick det med medlet mot finnar och dålig hy som ni köpte av dom för ett tag sen???

2008-08-10 @ 20:54:03
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0