Godmorgon....

Jepp... jag är hemma från jobbet. För inatt satt någon och stack mig med nålar i benet hela natten. Så sömnen fann sig inte så skön och jag valde att om jag ska klara kursen så måste jag kunna vara utvilad. (bra är att jag kan plugga lite på gårdagens info)

En annan rolig grej är en blogg som jag har följt ett tag om en tjej som är ung och gravid. Och hon har nu mera gått över BF (beräknad födelse) med nån vecka eller 2. Men jag fick precis läsa att nu kl 8 imorse så åkte dom in. för att antagligen föda :) Och de har planerat att filma resan. etc. :) Spännande värre!
Följden ni med. Här är hennes blogg. Visst är hon söt ? :) Trodde inte man kunde vara så söt när man var gravid trodde det var mer "monster" både till tals och till utséende :)

Jag längtar i hemlighit efter graviditet och en liten bebbe själv. Men vet att det får dröja ett gäng år. Båda två måste vara redo samtidigt ju.

Nåväl. Jag ska vel försöka rulla ur sängen och ge kissarna mat för de gapar jävla massor nu. Och kanske försöka slänga i en macka eller något i min egna mage..
nåväl...

Krya på mig.

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

Hej, så du är hemma idag. Jag hoppas verkligen att detta du har går över. Är ju allt lite oroad eftersom jag själv har haft diskbråck och tycker mig känna igen symptomen. Men än så länge verkar det vara ischias-smärtor du har. Då är ischias-nerven i kläm och det är också väldigt smärtsamt.

Kram på dig.

Mamma

2008-08-12 @ 10:09:00
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0