Godmorgon

Helt ärligt och lite fuskigt så tog jag ledigt ifrån skolan idag. Jag var lagom trött när jag vaknade. Så jag bestämmde mig att jag förtjänar det efter denna veckan. Så det så.,.
Kl 1 så ska jag in till Stan och möta upp Angelica och vi skippar pajen och kör på nått random på Wills som vi drar till sen. Sen ska hon hälsa på Eddie för det är viktigt för mig :) Sen blir det vila och film en stund tills nån gång vid 5-6 så kör vi igån och höjjer tempraturen i våra kroppar.. för då är det PARTEEY :)

hihihiii va bövsigt... Nåja.. ska slappa en stund till i sängen och sedan ta en härlig dusch :)
Kiss (Keep It Simple and Straight)

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

du skolkar ju,,,det var ju inte för att du skulle göra det som jag stöttade dig i ditt val att gå tillbaka sista året.

ajabaja..DISAPOINTED!!!!

2008-08-29 @ 16:38:32
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0