Godmorgon.

Godmorgon allihopa!
Ytterligare en skörn morgon att sova ut på.
Idad är jag inte riktigt säker vad jag ska hitta på. Får vel see!
Nåväl.. Inatt drömde jag likte olika grejor. Första drömen var väldigt obehagligt. Allt i mitt hem var spegelvänt och min mamma bodde med mig och så. Sen skulle jag ut och flytta på en "nokiabil" som jag fick av mamma haha. Men då tittade jag runt mig och det var ambulanser och brandkårer överallt. Sedan tittade jag upp i luften och såg hur brandmänn hoppade ifrån hellikoptrar rakt på hustaket. det var jätteläskigt något hände och allt jag tänkte på var "Varför är inte mamma här" Men jag väckte mig själv upp ur drömmen och låg vaken 2 min för att slippa komma tillbaka.

Så istället.  drömde jag sedan att jag skulle flytta hem till en kille som hette Miika.. Inte riktigt för kärlek eller så.. Utan jag ville bara bo där.. så när han var bortrest började jag städa och dona i lägenheten.. fan va stökig den var.. sen kom han hem.. Och det bodde massa andra tjejer där tydligen haha.. Men när han väl kom hem så ba... sa jag.. "Eeh.. men varför bor jag inte med han jag är kär i Varför ska jag bo här för" haha.. så vaknade jag :)

Jag drommer verkligen myski drömmar..

Nu har katterna här hemma en tävling på klösbrädan låter det som hahaha..
Tyvärr har Foxi lärt Fanzy att "hetsäta" som Foxi gör.. När jag ska fylla deras matskålar låter det som jag har ett kattplågeri här hemma hahaha... galet..

Jaja.. Ha en underbar dag!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0