Hjärnlös

Ibland vet jag inte vart huvudet har tagit vägen alltså.
I detta inlägget kunde ni läsa om att jag hade packat och "uff" vad jobbigt det kommer bli att konka på skiten..
MEN. När jag springer upp på vinden och ska hämta mina bärbara högtalare så kommer jag påvägen ner från vinden på att... MEN HALLÅ de e la klart jag ska ha min rullväska.. Det blir ju så mycket enklare!!! Phew. tur att jag kom på det i tid... Fast det blir nog jobbigt att lyfta på väskan på buss och tåg.... jaja. skitsamma.. ett jobbigt lyft hit och dit är inget emot att bära fett tungt jättelänge... Nåväl.. nu är jag redo för en resa med Lisa :) Fast det är ju tyvärr 7 timmar kvar tills jag ska åka..

hahah fick just springa ut i hallen för fanzy hade smitit in i garderoben innan jag stängde så jag hörde hur det brötade där inne hahaha..
Nåväl..
ska slappa lite nu...

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0