Jää

Nu sitter jag här på jobbet och försöker vila lite halvt haha.. eller något.. fast jag jobbar ju och ringer och så men det var lite hetsigt idag. Mycket röra med de nya projektet. Men asskönt att träna idag.. och förvånadsvis är jag inte trött efter träningen utan snarare tvärtom.. Öm i musklerna efter typ 300 situps och 50 armhävningar :) Men fortfarande pigg :)

Jaaa jaa... Nu måste jag jobbar vidare  :) 

Förresten mina problem om ekonomin har löst sig för att jag har världens bästa mamma(loveyou) som har sparat "Nöd"pengar till mig <3<3<3  :):):)

Fredagen blir bara bättre och bättre :) Johan har bestämt sig för att joina så det blir Guitar Hero för hela slanten :)

Nää somsagt JOBBA!
Kööss

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

håll nu hårt i pengarna lilla gumman.

kram mamma

2008-08-28 @ 22:18:44
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0