Miau Miau Miau!

Dagar ut och dagar in. Det var en sak med en högjudd katt men nu två högjudda katter. Okej jag ska vel inte klaga för dom är ändå de mest underbara katterna i världen. Och Foxi verkar vara frisk nu igen. hon kräktes sammalnlagt 3 gånger. Så ikväll när de får mat ska vi se hur mkt hon äter Och hoppas på att hon tuggar den ( För enligt hennes kräks så tuggar hon inte alls maten och fodrena är nästan lika stora som tior )

Snart blir det ner och duscha. Fast inte föräns det fula barnkalaset är över. Innan dess blir det nog kycklingbiffar med pasta.

Just nu gör vi en mätning på vårat bredband för det har strulat den senaste tiden. Lika så min dator och Mozilla Firefox. Jag ska nog köra en formatering på datorn snart. Ikväll blir det nog i vilket fall som hellst en disk defragmentering så kanske det blir lite mer fart i datorn igen.

Sen ska jag nog rensa ut med mina filmer och serier också. för det är ju endel. Musiken måste få vara kvar. Men först rensning och sedan Defragmentering. (kan ju passa på att göra det när jag ska äta och duscha )

Får nog börja rensa redan nu. Jaja... :) Blir nog inge mer inlägg mer idag. Blir nog mera film och mys och sedan sova. För jag har ju fortfarande 3 dagar kvar på mitt heltidsjobb. eller ja på mitt förmiddagsjobb. dvs efter onsdag behöver jag inte gå upp kl 6 mer på länge :D Tjohoo jag är verkligen INTE en morgonmänniska.

Jaja.. rensa var det :)

Kramar till er.
och tack till alla kommentarer idag. men fortfarande JAG AVSKYR NÄR NI GÖR REKLAM FÖR SMINK / GRATISBIO / ERA EGNA BLOGGAR etc. lägg ner.
Jag vill inte behöva ha kontroll på kommentarerna :-/

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

Ett tips eftersom Foxy är så fruktansvärt glupsk.

Häll på 1½ dl vatten på fodret och låt det stå och dra in en halvtimme. Ge henne det sen. då får hon i sig mera vätska vilket är bra för då minskar risken för urinsten och sånt där tråkigt.Sen så sväljer hon inte ner hela foderkorn och då blir hennes mage inte lika stressad. För om hon kräks upp hela foderkorn då är magen inte glad.

Strunta i om hon ignorerar den blöta maten, bara låt det stå, hon äter tids nog när hungern tar överhand.

Jo, en sak till, varför stavar du ordet "väl" med e, Alltså "Vel" det ser inte klokt ut.Sluta upp med det genast. Det är fånigt tycker jag.

Massa kramar mamma

2008-08-10 @ 21:04:15
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0