Mörrn mörrn

Jaa såhär sent vaknade jag idag. Kan vel bero på min tidiga uppstigning igår morse.
Idag regnar det. Men jag ser det som en kul sak för då får jag använda mitt söta rödprickiga paraply (om det fortfarande regnar sen :)

Inatt har jag sovit som en stock. Kan bero på att hemresan ifrån jobbet tog mycket krafter. I förrgår fick jag ett konstigt skavsår ifrån mina nya troser. Tänkte inte så mycket på det utan sov utan troser och smörjde på lite gegg.  dagen efter känns det inte så mycket föräns jag satt massor på jobbet och sedan gick hem.. Då började det bulta.. fick springa in på en toalett och ta av mig trosorna fast det gjorde inte saken bättre för även mina nya jeans skapade friktion mot sårytan..

När jag kommer hem så fick jag hjälp med att titta hur det såg ut. Och myckeet riktigt var det alldeles knallrött och bubbligt.
Så idag vet jagi nte riktigt hur jag ska ta mig till för att lindra och inte störa.. jag måste ju ändå ha kläder på mig hahaha fast just nu ligger jag näck.. (ska hoppa ner i duschen snart)

Idag trillade den nya ikeakatalogen ner i brevlådan tjohoo :D Här ska det drömmas.. Jag älskar den tiden på året då nya ikea katalogen kommer :D

Inatt drömmde jag otrevliga drömma om min far. Det stör mig väldigt mycket att han inte finns där i mitt liv längre. Han har gjort det förr.. Men vadå.. duger jag inte nu, eller är det din FRU som bestämmer eller?
Jag vet att jag inte har gjort något fel och då ligger det i dina händer.. suck...

du kanske vill ha ditt liv utan en besvärlig dotter... då kunde du tänkt på det när du satte på min mamma...

JAG HATAR FÖRÄLDRAR SOM RYMMER.... argh jag blir så arg... jag ÄR så arg...
Vad är det som är svårt med att ringa och fråga hur det står till eller åka ner hit och hälsa på och se vad vi har gjort av din gamla lägenhet som vi bor i nu.
Men nää vi ska lägga tusenlappar på att åka våran bil ner till er i Malfuckingmö! Nej.. tänker jag inte mer göra.. Nu får ni lyfta några finger för oss med...

Fast det vet jag att det inte kommer ske....

aja.. hoppas han har det bra där med sina jävla pengar...

MORR.... fan nu stressade jag upp mig själv!! JÄVLA PAPPA... de e hans fel nu när jag får ont i magen....

dubbelmorr...
jag måste duscha nu.. kanske se en film sen och tänka på annat för nu är jag förbannad......

Nää det räcker inte.. nu ska jag skriva ett förbannad mail till min pappa

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

stackars dig, ta hand om det där såret. Jag har en väldigt bra salva som jag köpt. Det är bivax som man kan använda till sår och eksem och sånt.

Kram på dig pluttan.

2008-08-19 @ 20:55:13
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0