Mums

Dagen har varit seg och bakfyllan har konstigt nog stigit mer för varje timma men nu tonar det är..
Och jag tror att det är bara för att jag hade VÄRLDENS BÄSTA SEX! jag tror det var lite "Jag-är-ledsen-och-arg-för-vi-grälar-så-mycket-så-frustration-går-över-i-sexualitet-sex"

Såå är det nog. Somsagt är jag ej pepp på att Jobba imorgon. Men man ääär ju så illa tvungen. Här kommer några godingbilder ifrån igår :) Kisses


Johan leker ninja med en katthatt


:):)


Johan står bakom våran nya tv och försöker bygga ljudet till steron


En drink som ser rätt osmaklig ut men jag kan lova att den ej var det..


Vi kollade på Buktalaren och ståuppkomikern Jeff Dunham ("Jefafa dunham DOTCOOOOOOM")


Sen gjorde vi världens bästa öl/shot spel där man skulle dricka varje gång dom sa CHARLIE i filmen Charlie the unicorn på youtube För alla som EJ har sett denna så måste ni se den för att förstå att det blir räääätt mycket alkohol. Så här nedan är videon vi pratar om :)


MEEED andra ord en helt underbar kväll..Men nu blir det Blade II och vatten :)

Charlie The Unicorn Part I



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0