Phew..

Tröött trööött är snart dags för sängen. Men först en update.
Det gick lite mindre bra på jobbet fick inte så mycket sålt.. =/..

Men men.. så kan det gå...

Imorgon skall jag göra linssoppa till mig själv.. MUMS!! har inte ätit det på år och dar.. så mkt som jag gillar det. Tyvärr uppskattas det inte av en annan så jag får göra två olika maträtter imorgon för det är min matdag :)

Somsagt så kom IKEAkatalogen idag så jag planerar 3 inköp som får sparas till.
Först och främst en sängstomme med sänglådor under så vi slipper röran.
Sedan en garderob.. ohyeah.. :D very needed.. trots att jag har en garderob och två byråer så räcker det ej.. =/ haha.. illa.. japp.
sedan en stålvajjer och maaassa tyger.. istället för att måla och spackla och grejer här inne. SÅ BLIR DET...*trumvirvel* Gardiner över hela rummet.. :P.., Det kan vel bli coolt :)..
Iallafall.. detta kommer att ske under en lång period för nu är man numera snål student.. :) igen.. men vi får vel se hur bra jag utvecklas inom säljandet och kanske får jääääätte bra lön ibland och lite sämre ibland :) Det återstår bara att se :)

NÅÅÅJA..

Nu blir det sängen och lyssna på ljudbok

Pusses och nattiii

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

uj uj...de senaste veckorna tycker jag att det mest centrala i din blogg har handlat om vad du har köpt...vad får du pengarna ifrån?? :-)

Hur ska det gå när du går i skolan,,,snälla, håll i dina pengar för annars kommer du att ångra dig.

kram

mamma

2008-08-20 @ 16:35:24
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0