Tjoho :)



Idag så åker vi! :D Ska bli så himla superduperkul :D
Idag fyller min syster 12 år. tyvärr kan jag inte åka och gratta henne :( MEN GRATTIS SARAH!!
Allt har gått mycket bättre med Fanzy :) Hon äter nu. Men det är när vi blandar torrfoder med blötmat, och hon både kissar och drcker vatten. Hon och foxi kommer jättebra överens. Foxi har tagit mammarollen litegranna. Hon iaktar att Fanzy leker lugnt osv. Men nu märker man verkligen storleksskillnaden. Jag har nästan alltid sett Foxi som en sån liten tjej. Men nu är hon ju jättestor jämfört med Fanzy. Och dom pussas och tvättar varandra också :) Mina två små ögonstenar :D <3<3
Kommer sakna både dem och min sambo massor i helgen.
Men samtidigt behöver jag verkligen komma bort.


PLING


Nu är min frukost klar :)

Blir nog ett eller två inlägg till innan jag åker. (tror jag)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

så himla sött att foxy tar mamma-rollen och håller koll på lillan.

2008-08-02 @ 09:10:34
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0