Vampyr

Nu har jag precis tittat klart på Queen Of the Damned. En av de bästa vampyrfilmerna som skapats. Med Aaliyah som skådespelare som jag skrev om häromdagen. Så bara för det har jag fått mig ett vampyrsug Så nu är jag ute efter massa vampyrfilmer :)

När jag var yngre och i min "mörka" period. Så ville jag göra allt för att få vara vampyr Det var inte bara vampyrtänderna och det där sexiga. Utan jag ville på fullt allvar ge upp mitt liv för att bli en vampyr. Sen var jag ju lite störd då också. Så :)

Men det blev ingen vampyrism för mig. Så jag är stuck med filmerna istället. Men nu har jag ju det så bra så det duger för mig :)

Fast jag hade ju inte tackat nej till lite vampyrsex. Jag står fortfarande fast vid att blod är sexigt..

JAG ÄR STÖRD, JAG VET ;o)

Nåja, På bild är Akasha vampyrdrottningen (aaliyah) Och Lestath hennes kung och svikare.
Se filmen !!


Rörgubben är färdig och det ser jättebra ut i hoskåpet :)

Om några timmar ska jag börja med maten (Ungsfalukorv med Gratinerat mos :) Så ska jag göra min omtyckta pizzasallad också i all ära mammas recept :)

Sen tänkte jag faktiskt meddela att det var inte så mkt skitsnack med de dära bantningspillrerna. För.. Du tar ett en halvtimma innan du äter. tillsammans med 2 stora glas vatten (visst vattnet mättar lite) Men sen ska du se att du orkar bara äta en halv trallrik och så var det absolut inte förut. Jag åt kanske 1½ tallrik. Så.. jag ska nog köra på dessa ialalfall.. fortsätta några veckor till och se hur det urartar sig.. Nu har jag fått hem en måltidsplan också som jag ska börja gå efter snart. :)

Jag insåg igår att det kommer bli bekymmer med mat när jag börjar skolan nästa vecka. För. skola mellan 09.00 till 16.00 sedan jobb 17.00-21.00 och jag äter absolut inte mat efter 8.. så... det blir väldigt matsnålt för mig.. iallafall kommer jag vara utan mat eller ja hemmalagad mat

Nåja.. tillbaka till vampyrfilmerna :)
XOXO

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0