Wei

Jag hade en helt underbar kväll med tjejerna igår. Med en start på Stars'n'Bars och ett fint avslut på Diamond Dogs :)
Vi hade super sköjj. Och sedan spenderade jag natten på Angelica och hennes sambos luftmadrass Myys :)

Nu blire sushi och hemma kväll..

(Över: på bild Sofie Angelica och Jag :)
Nedre: på bild jag påväg till jobbet)


Oh.. btw min bok "Emma, mias dotter" har kommit.. tjoho.. Men först måste jag läsa ut Bernys andra bok :) Och efter Emma mias dotter ska jag läsa Mötley Crue boken :)
Så skönt att vara inne i en läsar period..
Har även passat på att fixa The Secret på ljudbok :)

Förrsten en sak vi skålade mycket för igår var att jag faktiskt sålde en prenumeration igår.. jag var den enda av de nya som gjorde det :D *stolt*

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

vad roligt att läsa att ni hade kul igår.

Är glad för din skull.

Ha en trevlig helg, hör av dig om du har trist och vill komma över.

Kram

Mamma

2008-08-15 @ 16:23:47
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0