Day-o

Ja. Det vart ju julfika hos svärföräldrar sedan åkte jag hem. Bytte om och tog några timmar på stan. Försökte hitta ett par skor. Men det gick inte lika bra det. Dock hittade jag en till julklapp att ge pappa och Tove. Nu har jag packat lite saker att ha med till Malmö eftesom vi åker imorgon. Och så har jag två tvättmaskiner igång. Tänkte jag skulle ta mig en kik i Malmö imorgon på några bra och snygga stövlar. Sedan har jag också packat julklapparna. Och det blev två st stora ullareds papperskassar med julklappar. Älsklingen ville att vi skulle ha med oss julklappar vi fått av andra dit också.. Jag tyckte det kunde vi ta innan för det känns dumt att öppna massa julklappar vi fått av andra framför pappa och tove. Jaaajaa.. Vill han så får han vel det dårå.... Nu ska jag ner och stoppa tvätten i torktumlaren och förbereda lite till.

Jag har försökt kika på varför man inte kan kommentera men jag lyckas inte alls. Jag hoppas Blogg.se svarar på mitt mail så snart som möjligt..

Wiee.. snart är det julafton!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0