Godmorgon...

Det är rätt illa att stiga upp kl halv 1.. Men det är även rätt illa att komma i säng vid 5 på morgonen. jag hade jätteskoj igår men kvällen blev lite för lång för mig,

Vi började med en kort förfest här hos mig med lite doodleys och så dansade vi på min nya dansmatta. Sedan åkte vi in till stan och drog på The Queens. jag köpte inget utan pröjsade Lisas garderobavgift så köpte hon en cider till mig. Vi satt där i någon timma sedan ringde Linda och vi gick ner till hagakyrkan för att ta spårvagn och buss till Radiotorget på en fest hos Essiji, Kom dit drack ett glas vin och en öl och gick sedan 20 meter bort för att gå upp till Rockys lägenhet.
Han bor i en mycket liten etta som är inrökt (mina kläder stinker) och ingen dörr till toaletten och inget lyse på toaletten. Man fick ta med sig en kompis att vakta varje gång man skulle uträtta lite behov. Klockan blev tre och Rocky blev trött och grannarna också för den delen.
 Är ju lagomskojj att bo brevid rockys lägenhet som det sitter 10 gowlande pojkar i... och fyra tjejer som bara rullar med ögonen. Hahaha..

Sen vankades det promenad för att följa Lisa och sedan ner till mig för att sova. Allt som allt en trevlig men lite för lång kväll :). Snart kommer Eddie förbi och plockar upp mig så ska vi åka till en till minijul hos hans mamma denna gång.
Hoppas jag blir lite piggare bara.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe hoppas du hade kul iaf;)

2008-12-27 @ 16:58:06
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0