Gym och snö

Kom nyligen hem från gymmet med Steph. Det var härligt!.. När vi gick ut genom dörren på gymmet så såg vi snöö!.. Ty'värr bara små flingor så det lägger sig inte på marken.. Men det var ju mysigt såklart :) Sedan fick jag ett samtal nyss ifrån Model House i Göteborg där jag sökt jobb som recetionist.. fick tyvärr inte jobbet men jag var med i en tävling där jag vann en makeover och ett foto. (värt 1500:-) och jag får ta med en kompis.. så det ska bli kul :) Dom skulle ringa igen så skulle jag ha hittat en kompis att ta med :) Här kommer lite bilder! En söt bild där fanzy sitter på mitt bröst och hör något spännande utanför fönstret :P'





 Något mysko pågick på uppskjutet på Liseberg. Jag har bett Steph som jobbar där fråga vad det var dom gjorde...

Nu ska jag fundera på mat... vad ska jag äta idag....?

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0