Heminredning och diverse.

Nu har jag precis gjort två beställningar. En på Ellos.se där jag beställde lite utreade saker som krukor, dekoration, sängkläder och överkast. Och en beställning på chique.se där jag beställde dessa supersnygga benvärmarna!!

Tjoho vad jag gillar mellandagsrea. Jaja. Men nu räcker det på ett tag. Jag är sugen på att dekorera om här hemma. Städa ut julen och köra lite glittertema i köket med dukning. Och blått tema i vardagsrummet, samt beige tema i hallen och ljust/vitt tema i sovrummet. Och somvanligt blått i badrummet. Men jag vill få upp lite mer på väggarna och sånt....

Kräver en tankeställare :)

-----
Drog just iväg ett sms till min kära mor med en fråga och jag fick ett bra svar.
Hon ska hjälpa mig att toppa håret imorgon. Det är nämligen kaotiskt slitet just nu. Jag kan liksom se kluvningarna i hårstråna.

Nää.. nu blire säng!

Hoppas ni haft en bra dag!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0