Jobba i sushibar!

När jag värmde min mat så hände allt på samma gång. Dörren ringde och mitt paket att skicka datorn i kom. Direkt när jag stängde dörren så ringde telefonen. Då var jag fast i en intervju i 1½ timma. Att jobba på en sushibar skulle passa mig utmärkt. Personerna verkar helt underbara och chefen verkade vara en go person. Jag ska dit den 5 januari för att prata lite mer. Det ska bli jätteroligt. Dessutom ligger det en 10 minuters promenad hemifrån mig.

Nu hoppas jag verkligen på detta. Eftersom jag inte fick jobbet på Subway så önskar jag detta i nyårspresent eller nått.. :)

Nu ska jag dricka mitt nypon thé och hålla mina tummar. Ni får gärna göra det åt mig med.

Vet ni förresten att Sushi är min favoritmaträtt så detta jobber passar mig verkligen!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0