Juicepress

Imorgon blir det en smygstart på nyårslöftet om helt nya matvanor. Jag ska börja äta organisk mat. Ekologisk mat. Och näringsrik mat. Ska det vara ris ska det vara råris. Ska det vara kolhydrater ska det kombineras med sallad. Ska det vara proteiner ska det kombineras med sallad. Imorgon ska jag storhandla på Maxi i sisjön. Och så ska jag till Mediamarkt i sisjön för att köpa mig en juice centrifug/press.

Varje morgon inleds med ett glas varmt vatten med en gnutta pressad citron i för att rensa ut.
Sedan en linfrö-shot. '
For att sedan dricka en stadig juice.
Därefter bär det av till gym eller på en frisk promenad.
Sedan hem för en lunch som kommer vara med linser böner eller liknande (hellst vegetariskt)
Många Thé pauser men endast för ört thëer såsom nyponthe eller kamomillthe.
Lite småsnask med nötter och frön.
Middag med protein och grönsaker.
Man får inte dricka vatten under maten utan helst innan eller efter.
Sedan någon smaskig juice. lite nötter eller frön.
Och sist kanske en knäckemacka och sedan sängdags med ett glas varmt vatten.

Det kommer bli många torrborstningar av kroppen för att rensa ut slagg. Och andra saker för att behandla min kropp med största varsamhet

Det låter som jag kommer äta hela tiden.. och.. jaa nästan haha....

Men nu jävlar i fan.. Fixar jag inte detta kommer jag bli så besviken på mig själv.. jag kommer verkligen det..

Men jag fixar det.. jag har gått igenom svårare saker.. detta fixar jag!!

Kommentarer
Postat av: Zombina

Det är mycket lättare att få äta än att tvinga sig att inte göra det:) Bästa är ju att bara äta när man behöver äta, men du kommer ju trycka i dig en hel del mys-föda verkligen så det är klart du kommer må bra av det:)

2008-12-29 @ 00:16:17
URL: http://fiendette.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0