Morgonrocksmys

Nu ligger jag här i min stora goa säng i min nya morgonrock som jag fick i julklapp av Älsklingens mamma, En jättehärlig velourmorgonrock som är beige och vit randig. Idag har jag ätit en låda sushi till mat och det var goare än på länge. Men jag längtar till morgondagens mat. Torsk i Äggsås med potatis ( i mitt fall torks i äggsås med grönsaker) Det är verkligen en av favoriterna. jag Älskar Sushi, Spaghetti och Köttfärssås, Torsk i Äggsås, Tacos och en god tonfisksallad med en vitlöksspäckad guacamole till.  Mina fem favvisar :)

Imorgon på förmiddagen blir det en fika hos min mamma. Tydligen väntar där ett pengakuvär från morfar till mig. Jag blir sur på mamma för hon sa att jag inte skulle få några julklappar iår,  (är tydligen för gamal) Så jag köpte inget till dem, Och ändå fick jag både från mamma, mormor och morfar.... jaja..

Nu ska jag fortsätta se på House och ta mig en kopp Thé av det nya Théet jag fick i julklapp av Pappa och Tove.


Kommentarer
Postat av: Nattis

Men.. men.. Åh gud vad sugen jag blev Torks med äggsås! Herregud det var länge sen!

hungrig

2008-12-28 @ 16:36:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0