Tjoho.

Var najs på gymmet körde hård spinning i 15 minuter sedan simmade jag i 30 minuter.. Men sedan blev jag distraherad av en hopp/vattenballet show som hölls på valhalla. Najs..

Imorgon ska jag gå på bal! Det ska bli superskojsigt. Blir upp tidigt och lägga håret. Och stryka balkjolen och snöra korsetten :) Jepp jag ska vara the queen!! :)

Dock blir det en tråkig förfest som älsklingen hade planerat utan mig. Med 3 killar som från 2 på dagen ska spela Fifa på Xbox och så jag och en annan tjej jag inte känner får göra.... vad? Det är ungefär lika schysst som att jag skulle ta med mig min dator eller nått.. Bajs på det... Jaja.. får la roa mig me nått spel på mobilen eller något i 4 timmar.. hmm...
Jaja..
Innan det ska vi till systemet och köpa nån fin flaska bubbel i födelsedags present. då Värdinnan fyller 25 år.

Jaja nu ska jag ta det lugnt!
Ha en fin fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahaha! Jag läste "Var najs på gymmet körde hård spinning i 15 minuter sedan svimmade jag i 30 minuter.."



Haha, SVIMMADE

2008-12-13 @ 14:13:45
URL: http://riotineveryone.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0