Baah

Kännde för att skriva lite.
Jag ligger här i våran stoora säng men det är inga sängkläder i. För de är nerpackade för de ska vi ha o husvagnen :) Gud va härligt det ska bli att komma iväg. Meningen med en resa överlag var att få en slags Push för mitt och Eddies förhållande som har varit lite rangligt de sista. Men.. de senaste två veckorna så har det blivit otroligt mycket bättre. Det känns mer ömsesidigt faktiskt. Jag vet inte riktigt varför. Men.. Det bara känns. Och det konstaterade Eddie också.

De senaste nätterna har jag drömt massa konstiga saker. Men någon ständigt återkommande är min vighet. Jag har ju alltid varit lite mer elastisk än de flesta. Men det har liksom försvunnit då jag slutade dansa(Det kommer komma tillbaka) Ja och jag har ju tränat en hel del på sistone så jag har ju dragit ut alla musklerna och senorna igen.. så jag är lite vig igen.. Men.. jag drömmer ständigt att jag är EXTREMT vig.. och jag funderar på om... jag ska försöka.. för det känns som.... aah jag kan inte ens förklara det. men.. jag har alltid beundrat elastiska personer... Ni ska få se en video här nere.. Men...

Ja.. vad jag mer tänkt på idag är vissa bloggerskor. Jag missade tyvärr V.I.P bloggträffen som var i fredags :( Hade så gärna velat gå. Men så började jag gå in på brudarna som va där. Och fastnade och började tänka på Blondinbella och Kissie. Jag har i min förra blogg skrivit om Bella. Men först idag upptäckte jag Kissie. En total kopia på Bella. Jag förstår bara inte hur folk kan facineras så mycket av två små minderåriga brudar som inte vet något om livet. utan har fått allt på silverfat.
Jag vet att jag själv utmanar mitt "bloggryckte" med att tala ner på folk. Men jag talar inte ner. Jag avundas verkligen folk som har rika föräldrar. Jag menar.. vel vill inte KUNNA köpa det mesta egentligen. Det enda ja inte avundas är livserfarenheten.

Min far uppfostrade mig väldigt snålt. Jag levde verkligen på minsta öre. Och när jag bodde själv så hade jag bara 2600 per månad. Medan Blondinbella säger att "OH NEJ PANIK JAG FÅR BAAARA HANDLA FÖR 1000kr PÅ KLÄDER..."
LYX menar jag då.. Men det är ju inget de kan rå för.. jag säger ju det jag avundas ekonomin. Men.. om de nu skulle råka förlora alla sina pengar och det glassiga.. så vet jag att.. många vänner går efter pengar.. där ryker deras vänner. Och.. sedan.. det skulle betyda katastrof för dem.. för de har aldrig levt så..
Jag vet att te.x nu när jag börjar plugga. så kommer jag få leva snålt igen.. kanske inte lika snålt eftersom jag kommer jobba nattjobb.Men..ganska snålt.. Och.. Jag klarar av det.

I vilket fall som helst så vill jag säga igen.. jag klandrar inte ner på någon eller så. jag bara säger.. vad jag tänker på just nu...  Tjejerna är säkert jättesnälla egentligen... Jag ser bara inte var man kan hitta det roliga i att läsa deras bloggar och se deras uppblåsta videos...

Och för att avsluta så spanade jag in en gamal skolkompis bilddagbok och fick reda på att hans band ska spela på Kulturkalaste här i Göteborg. Och att de hade spelat in en video. Jag förväntade mig typ lite demobands aktig video men blev gladeligen chockad och bestämmde mig för att gå på deras spelning. Spana in dera video här och håll med mig om att de faktiskt är fantastiskt bra!!

Det var nog allt för ett tag :) Nu har jag skrivit av mig lite :D Puss å Kram

Oh. btw. här är videon på den elastiska bruden. Något att satsa på? ;-)


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0