Big Day....

Ja ni läste ju igår om mina tankar. Och vad det lutar åt..
Men nu är det bestämmt. den 25 augusti kommer jag tillbaka till skolan och min Estetiska Dansutbildning.  :D:D:D:D:D:D

Jag "Sade upp mig" idag på jobbet. Jag jobbar tillochmed den 15 augusti. Och tio dagar efter.. SCHOOL..
Jag tror aldrig någon någonsin har hört mig längta efter skolan så entusiastiskt som nu..
faktum är att efter detta året med jobb och slit så har jag lärt mig uppskatta studier mer. Och jag är nog mer inne på att lära mig..


Men det som fick mig att bestämma... Det var när någon på jobbet hade saboterat min godkänning ( är man godkännd får man mer lön) Och någon JAG VET VEM! Var inte nöjd med det. Så därför klagade dom tills Tomas antagligen inte orkade höra mer tjöt och tog bort den.  Jävla bitterfitta är var du är..  Din feta idiot. Jag önskar dig all misslycka i livet!

Så.. jag kommer inte tillbaka till det jobbet mer. Jag är 80% säker på det. MÖÖÖJLIGTVIS för att jobba extra någon dag eller så men INTE fastanställd.!!

Nu ska jag duscha och sedan se nån av serierna jag har laddat ner.. Sen SOOOVA för jag är tröööt..
Gymmade 2 timmar idag också...

PHEW

Pussaaar

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0