Dålig morgon

usch usch... Det är så hemst att tvingas se på röran som pojkarna har gjort i vardagsrummet.. jag mår så fruktandsvärt dåligt när det är stökigt... Om inte det är städat sen så jäävlar..
    Sen hela natten var fylld av mardrömmar. Jag blev jagad och folk försökte bryta sig in i min lägenhet... Jag hatar mardrömmar.. det är hemskt.. Speciellt när man vet att det är en dröm i drömmen men man kan liksom inte väcka sig själv.. Tillslut vaknade jag och var kissinödg iallfall. Men.. när jag somnade om så började drömmen om igen.. Men denna gången väckte jag mig själv innan det blev för hemskt..

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra... Jag har hunnit duscha boka tvätttid och göra frukost åt killarna..  Sen fastnade jag här igen.. Men jag tror jag slår på Sex And The City och så får jag se om någon ringer eller inte..

Jaja.. ha en bra dag.. Jag ska försöka vända mitt humör...

Kommentarer
Postat av: jessica

ett tips om du vaknar på natten och har mardrömmar.

Gå upp en stund, typ gå och kissa, gör sen något annat, sätt på tv:n eller läs några rader så du får distans till drömmen. Sen är risken mindre att du fortsätter drömma samma skit igen.

Ett till tips: Ät aldrig strax innan du ska sova, det kan generera i mardrömmar, det gör det ofta för mig.

Puss, vi hörs.

Mamma

2008-07-19 @ 12:04:23
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0