Fancy

Då var morgondagen planerad. Jag ska gå och se Sex And The City filmen på bio :) (jag har den redan här hemma och har sett den 4½ gång) Men den måste vara bättre på bio :) Och jag ska som stort plus gå med en tjej som jag träffar för första gången som jag har fått kontakt med här på internet. Xenia heter hon och vi verkar ha endel gemensamt. I vajrefall behov av lite nya vänner :) Ska bli jättespännande. Om inte annat så vet jag ju att filmen är bra! :D

Om jag går till jobbet imorgon eller inte vet jag ej. Det beror på yrslen.. jag är fortfarande yr :( Så vi får vel se.. Snart dags att se Sex and the City sässong 6 del 2 som jag håller på att ladda ner.

Sen nästa månad SKA SKA SKA SKA jag beställa hem hela boxen. Har jag hela V.ä.n.n.e.r. Boxen måste jag ha Sex and the City boxen :)

Have a nice night :)

xxx & ooo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen....du har ju flyttat hemifrån gumman min...

Kolla in bilderna jag satt in på bloggen.

puss kram hoppas ni mår bättre.

2008-07-03 @ 21:25:18
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0