Fredag

Jepp. Snart är fredagen över. Bion var bra. och även sällskapet. Efteråt tog jag mig hem i planer att åka hem till Steph och se en film. Men jag kom dystert på att jag har en tidigt tvätttid imorgon.. Så det blev inget med det. Så jag körde på Grekisk hämtmat (Biffteki) Och en film som hette "Definitely, Mabye" Riktigt bra och sådär sötig :) Jag känner i ögonen att jag inte pallar en till film. Men något måste jag somna ögonen med...
För jag kan knappast somna till detta oväsenet av Bruce springsteen. Det låter som han spelar utanför oss. Dumma vind som blåser ljudet hitåt.. Det är alltid så. Den enda gången jag njöt var när Metallica spelade.

Nåväl.. efter en bra kväll. blir det en godnatts sömn. Och det är vad jag ska få alldeles strax.. :)
Natti natti på er!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0