Godmorgon.

Nu har Rötmånaden börjat. Min farliga månad. Där jag alltid lyckas bli med magsjukan. Men detta året ska det inte ske.. Jag ska se till att allt är bakteriefritt.. Ingen frukost ska stå framme. Inga matrester i kylen.. Allt ska vara fräscht... Och en extra kall grad i kylen.. och desto mindre mat i skafferiet. som jag ska ta mig an och rensa snart.

Snart är det dags för frukost. Och sedan en välbehövande dusch. Sedan kl halv 2 idag ska jag på intervju :) på GP. ska bli intressant och se vad de har att erbjuda..

Det är så sjukt vart här på morgonnarna måste fixa några rullgardiner. Phew.. Nu kommer ju superhetta denna veckan också.. ska satsa på att bada och sola mycket. :)

Jaja... Dags att välja kläder och börja me frukosten... Wehuuw


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0