Hets.

Har haft en smått hetsig natt med Fanzy hon är ju så lekfull. Och det är först nu jag har fått henne att dricka och kissa men hon vägrar äta :( vilket bekymrar mig. Ska iväg till djuraffären idag och se om jag hittar bättre mat. Just nu blandar jag en ny med hennes gamla mat dvs den hon fick i sitt förra hem. Men jag får nog köpa en påse med bara hennes gamla mat.

Sen köpa lite nya leksaker och en extra tunna till deras vatten fontän så det håller längre.
Sen ska vi gå på Världskulturmuséer ser det ut som idag. Och imorgon så blir det att åka ut och tälta med Lisa :) tjoho :D

Men men. Nu ska jag bätta i ordning och plocka fram lite frukost :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kalinka

Det är nog helt normalt att hon inte äter i början, de är ett stort miljöbyte och det kan nog stressa katten lite.

bara hon dricker så borde allt vara okej.

eller så är hon bara lite kräsen :)

2008-08-01 @ 01:16:54








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0