Hoppsan

Ledsen att jag inte skrev igår men det blev så sent och idag åkte jag direkt in på stan. Ikväll ska vi åka och hämta en snygg hatthylla från en annons på blocket.

På stan handlade jag.
1 lila väska
1 rosa mobilväska
1 bettyboop mobilsmycke
1 rouge
1 läppbalsam
1 raklödder till sambon
1 plånbok
1 svart volangtröja
1 brun klädning
1 par randiga baggy byxor
1 vit bh
1 naglack
1 anteckningsbok
1 nagelacksborttagning
1 nyckeling

och igår beställde jag på Ellos.se
2 bäddsett till sängen
+ 4 örngott som passar (jepp vi har MASSOR av kuddar i sängen :)
1 pläd att ha på sängen
1 silicon BH (en sån som inte ha några band utan bara sitter på brösten som man kan ha om man har något rygglöst eller så..
samt tre förvaringskorgar :)

Nu ska jag rensa lite bland kläder och smycken och se om jag ska göra mig av med något..

Förresten Revyn vi var på igår var superrolig.. synd bara att det var så himlans varmt.. jaja :) Det var bara att hälla i sig massa vatten så man inte fick solsting :)

<3

Kommentarer
Postat av: Träsk

Oj vad du har handlat. Härligt med lite konsumtion. Själv köpte jag ett lypsyl idag.

2008-07-28 @ 20:00:51
URL: http://www.blomsterboken.se
Postat av: jessica Frank

hej hjärtat. Hoppas du hade kul på stan.

Vi hörs.

Kram mor

2008-07-28 @ 23:18:52
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0