I'm back!

Nu är magen lite bättre. Jag har haft konstanta krämpor och kräkts fast.. det inte kommit något.. fast jag druckit.. skummt. O_o
Och så nu efter 3 dagar mår jag lite bättre.. Magen är rätt lugn men jag har inte vågat äta något än iofs... iallafall 2 kilo lättare nu.

Igår ringde jag och felanmälde vårat köksavlopp som rinner vääääldigt sakta.. Så men snabb och effektiv service så kom det en snubbe redan 3 timmar senare och skulle spana in det.. han pumpade lite me sånna sugproppar och det blev lite bättre men han konstaterade att vi behövde byta vattenlåset. Och så när han skulle Suga lite med sin"Allsugnings slang" (kan låta perverst haha) Så fick han inte ens upp vattenlåset.. Så han sa tyvärr kan jag inte göra mer här du får kräva ett nytt vattenlås då detta är från 1400-talet typ..

Så jag drog iväg ett nytt mail till fastighetsskötaren och han ringde imorse och sa att de kommer antagligen med ett nytt lås redan idag.. Snabbt och effektivt som sagt :) Men det ska bli en hel teater att få se dem försöka låsa upp vattenlåset hahaha.. Sen sitter som gjutet haha

Typiskt att när jag är hemma idag så fanns det inga tvätttider.. När typ alla kläder är slut.. eller ja.. jag har inga jobbatröjor kvar.

På bild är förövrigt min framtida tatuering på armen.. Jag är GANSKA säker på att välja den

Vad med.. Haha jo jag satt och spelade sims rätt mkt igår. Och skapade en perfekt familj. Men något illa låg över huset.. För först Blev jag av med barnen.. (!?!?!?) Sen dog hustrun... Sen hittade han en ny och gifte sig och fick ett ingift barn på 1 dag Sen dog hon (?!?!?!) OBS båda var gravida när dom dog Så det måste varit någon dödligt sjukdom i hans sperma eller något haha.. Ivarjefall då tänkte jag fuck kvinnor han har sitt bonusbarn han ska vi satsa på.. Men 1 dag senare dör PAPPAN OCKSÅ!?!?!.. Jag har ALDRIG förlorat på the sims. hahahahahhaa.. Nåväl nu har jag byggt en ny familj som har flyttat in i deras hus.. däremot så när jag ska få dem att flörta och bli kära etc.etc så vägrar båda.. jag försöker allt.. så jag har bestämmt mig för att det är någon förbannelse över huset... sådetså..

Får la bygga nytt ^^ 

Jaja.. nu ska jag kanske sörpla i mig lite yoghurt eller nått.. fårse vad som lockar i kylen.. har iofs nästan en helt pizza som jag inte klarade av att äta igår...

Jaja.. ha en terific dag!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0