Intervju

Arbetsintervjun gick jättebra på GP.. tror jag :)  Förutom att jag glömde slå av telefonen. Och ett annat jobb ringde haha. Men jag får veta om jag får jobbet nästa veckan :) Ikväll kanske jag ska över till steph och kolla på gamla filmer :) Men nu ska jag ja en Skräckfilm (tror jag det är ) "PromNight" heter den. Jaja.. Funderar fortfarande på Tema till ny bloggdesign. Det är svårt. Jag har slut på Idéer. Verkligen..

Å påväg hem från Intervjun belönade jag mig själv med en 12bitars sushi :) Och en fin vit orkidé med tre grenar och många knoppar så den håller länge :) Älskar Orkidéer :D Visar bild den.(denna bilden är inte min). nu är det filmtajm

Pussar

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej

Så pinsamt med mobilen under intervjuven. Vad var det för annan arbetsgivare som ringde då?

Nu har jag varit nere och badat i stensjön. Det var fantastiskt skönt.

Imorgon åker vi till stugan och sen till Danmark (Helsingör) på lördag morgon.

Vi hörs.

Kram mor

2008-07-24 @ 21:00:56
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0