Lisebergo!

Nu är jag hemkommen från Liseberg. Och är helt slut. Ska ju dock iväg på middag senare hos en jobbarkompis så det blir att borsta håret och se pigg och glad ut.. kanske ta en kaffe :) Men jag hinner vila lite så jag sätter nog på något simpsonsavsnitt. Idag vann jag inget trotts att jag spelade upp 150 kr :( Dumma lyckohjul dom borde heta olyckohjul haha.
Nåväl. Tack steph för fribiljetterna it was SUPER!

Igår såg jag och steph en film som hette Trade och handlade om trafficking. Den var superbra verkligen. Så jag ska söka efter fler filmer om trafficking. Vi har ju ett projekt arbete nu när jag börjar trean (igen) Så kanske man skulle ta och annordna något i välgörenhet till trafficking eller något... får ta och spåna på det...

Jaja.. Ska köpa med lite jordgubbar och glass att ha till efterätt hos arbetskompisen :) Jaja

Simpsonsdags!  (på bild jag och Lisa i Flumride)

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej, maila gärna de bilder du har då. Men är det bilder på framsidan när det är nymålat??? Det är det som är viktigt.

kram

2008-07-29 @ 14:46:41
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0