Mys bus

Grabbarna sitter i rummet brevid och lanar och jag sitter här och har mitt lilla Sex And the City-maraton för mig själv.... Tillsamans med några flaskor Aqua Tini såklart :) Strawberry crush :) Har inte visat er en bild på mitt nya husdjur förrsten..

Okej det är inget riktigt djur.. det är en liten minikatt med "Kaninpäls" Väldigt söt och pluttig..  Men den ser väldigt äkta ut.. Nu ska jag nog poppa ett gäng popcorn och fortsätta med historien om Carrie Charlotte Samantha och Mirandas liv :) Är på sässong 3 just nu... så det är bara 3 kvar :) Och SÅKLART måste matatonet avslutas med filmen :) Men det blir vel imorgon eller något sånt..


Så fort filmen kommer ut på dvd ska jag köpa den och den ska stå prydlig tillsammans med min SATC (Sex And The City) box och V.Ä.N.N.E.R box :) Tjoho... Jaja.. Poptajm :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

vet du hur länge en sån håller? jag har en som gick ut i februari, tror du att det går bra endå?:)

2010-07-10 @ 11:50:25
URL: http://christinarisberg.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0