Terific!

Fabulos! verkligen. Idag blev det Rut m.fl. H&M, Lindex, Din Sko, UVX och lite mer :)
Jag kom hem med två nya piercingar, ett par örhängen, En top, ett bälte, ett par leggings, en parfym och en tidning
En ursnygg top för 29kr!!! bl.a

Snart är det dags att möta Xenia och gå på bio. Sedan kanske det blir en övernattning av Lisa.
Jag blev jättechockad när jag träffade henne idag. Hon har börjat på en diet och därför dricker hon inte. och tänker inte ALLS dricka mycket i sommar. Jag är jättestolt över henne för hon behöver detta.. verkligen..
Och hon kämpar på jättebra. Det syns redan i ansiktet :) Även om mitt psyke inte klarar av pulverdieter så vet jag att det är en jättebra grej så länge man sköter det och har en rådgivare.:) Duktiga Lisa :)

idag ska min sambo ut och tälta och supa haha. skulle egentligen med men.. eftesom jag har varit dålig hela veckan så väljer jag att bli helt friskt istället för supa.. Sen så nästa helg ska v ju ut på krogen.. Första gången på jättelänge. För då har jag och sambon 1års dag :D den 11 juli.

Egentligen är jag en krogmänniska men det har liksom tonats ner massor. Sen har andra grejer varit i vägen för ekonomin. Så.. det handlar bara om prioriteringar :) Jaja.. på bilderna ser ni mig idag.. och mitt yberheta köp av bälte :) Yeah..


Ha en TERIFIC kväll! ::D

XXX and OOO's

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0