The forn me

Som 15,16,17 åring lyssnade jag väldigt mycket på metall, Typ KoRn, Deftones, Cradle, osv. Inte så mycket längre. Men fyra band som alltid kommer att stå mig nära.. Är KoRn och Deftones och Disturbed och System Of A Down. Här kommer en klassiker med Deftones och en klassiker med KoRn och en med Disturbed och en med System of A Down




Ett plus med denna videon är att Angelina Jolie (min största förebild och mitt största fantasiobjekt) är med!
Bara se på henne. Hon måste vara skapad av något speciellt.. Så vacker och sexig.. det är inte normalt..
Gwah

Och tillhörande såklart Zombiefilmer!! :D Disturbed <3


Och i denna videon gillar jag att lådsas sjunga att dom sjunger "Hey MAD, look at me rocking now I'm on the Radio"
För jag kallas Mad :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0