Tillbaka.... över natten.

Nu är vi tillbaka ifrån Väröbacka. Det var jättemysigt. Och jag och min älskling har nog aldrig somnat så kärleksfullt. Vi fick sova i en 1.20 säng. TRÅNGT. Men. man fick ju göra det bästa av situationen. så vi lade oss alldeles jättemysigt och aah.. så gott de var :D Dock vaknade man stup i kvarten för det var faktiskt fruktandsvärt trångt. Och massa mardrömmar och skit inatt igen..suck... Jaja...

Om ett par timmar börjar tvätttiden. Och vi har redan börjat packa.  Imorgon kväll åker vi till mamma och övernattar där. Så har vi husvagnen färdig kopplad redan på morgonen. För vi åker ganska tidigt på måndagmorgon.
så ska jag ladda upp batterierna i datorn så man kan spela eller se på film på vägen :)

Jag har mysat till det massor med Foxi här hemma för hon var ju ensam inatt och kommer sedan vara ensam i 3 nätter.. myhyyy.. lilla mysan :)

*springer och kramar Foxi*


Idag ska vi göra en Pastasås med skinka och spenat  och pasta. Ska börja på det om en timma.. Mums är redan hungrig. Men men.. vill man vara fin får man hållas :) Det blir nog två avsnitt med SATC för att dra ut på tiden :).. Och en mer :)

Igår vart det krabbfiskning med kusinen också. Det är ju officiellt mellan sambons pappa och min moster. att de är ett par :D haha.. Nåväl så vi fiskade krabbor och vi fångade 115 st :D:D

Pusspuss alla

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0