ZzzZzz

Min nacke hurts..
ska till jobbet nu.... Imorgon är det sista dagen innan semestern.. sen två veckor med jobb till sen skoooolaaa :D
Ska bli göööött-.. min telefon kommer tillbaka reparerad om ca 5 dagar. gött :D
Och Idag bokar vi bio till fredag.. vår 1års dag :D
Sen har jag laddat min ipod med massa fett musik,., vi får inte lyssna på jobbet.. bara i smyg,, men FUCKIT.. jag skiter i dom nu.. dom är elaka..
Och dessutom ser jag ingen anledning varför inte när man bara står still på linen och jobbar.. men när man springer på vägerna där truckarna kör och så fattar jag att man måste vara lyhörd... anyhow..
Jobb nu..,

puss

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 14:55:47
URL: http://www.aliciasstil.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0