Äntligen lite lugn och ro....

Woh..
Stress på jobb stress på hemväg stress hemma stress hem till mamma stress hos mamma stress ner och bada stress duscha stress hämta upp lillebrorsan stress åka hem Nu.. kvalitetstid framför datorn.. AAH

Mammas två pojkkatter kommer inte jättebra överänns med våran Kissekatt Foxi. så inatt så ligger hon i vardagsrummet och katterna i huset.. och imorgon antagligen på något annat sätt om det inte löst sig..

image26Men annars är det skönt att vara ute på landet.. en frihetskänsla.
Lillebrorsan och Sambon sitter inne i vardagsrummet och tjötar om något. Och jag sitter här själv och lägger in lite bilder från dagen.

Idag är första dagen på min nya Canbridge diet. Och det är redan jättejobbigt. Speciellt när sambon stog och lagade en jättemumsig spaghetti och köttfärssås. USCH jag kan knappt ens tänka på det.. måste nog ta mig en kopp Thé eller något att stilla magen med.

Jaja. Jag ska nog slå på någon film att somna till. Bilden här är föresten huset vi just nu bor i då. Visst är det ett litet sommarpalats :D

Ha en skön fortsatt kväll och en bra morgondag <3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0