Att hänga ut folk

Jag kör på min anonymitet för att undvika att hänga ut folk. Tänkte att folk ville veta det.

Det finns en person i denna värld. som jag aldrig i hela mitt liv skulle dra mig för att skada eller såra. Men bara för att denna personen är mig värt så lite så undviker jag hellre än att försöka förstöra. Denna personen har ljugt för mig. Utnyttjat mig. Och dessutom Trashtalkat mig och vänt halva min konktaktskap emot mig.

Det är ju nu på senare dagar jag fattat att denna konstaktskap är ungefär lika lite värd som hon då de vänder sig mot min sida. Och det är först nu jag har insett att jag måste lämna detta liv ifrån mig. Till att börja med så har jag vad i princip alla andra tjejer har. Ett behov av att snoka och rota runt på internet. Och självklart sedan vi bröt upp så har jag snokat på både hennes helgon.net , Blogg, och Bilddagbok. Inte av någon speciell anledning utan bara.. för att.. jag vet inte ens. hahaha.

Så för att lämna allt detta bakom mig ska jag börja med att ta bort ALLA dessa bevakningar och snokningar ochsåvidare. Och sedan kommer jag säkert fortsätta få fula medelanden på respektive sidor från hennes fjantiga vänner etc. Och det är bara att ignorera eller blockera.

Jag vet själv att jag är en mycket svag människa till sinnet. Och av en andledning. Jag har så jävla stor anledning till det.
Försök själv gå igenom vad Mia Eriksson gick igenom i boken Gömda. (Jepp där har ni ett praktexemplar av vad som har hänt mig) Och jag behöver INGEN att säga till mig hur jag mår eller att jag är svag ochsåvidare.

Och sedan för det andra. Mitt utseende har jag ALLTID varit nöjd med. och om du nu tror att du kände mig så väl när du säger att jag inte har det. så... hm.. har du fel. Jag har haft mina ups and downs. Med te.x Viktupgång den senaste tiden. Men har kämpat så jävla bra ner igen för jag vet att där väntar en mycket vacker och unik varelse. Jag pratar om mig själv ja. Jag älskar mig själv ja. Jag är inte galen, nej. Jag har bara självförtroende. Och ingen i hela världen kan bryta ner det. Ingen förutom mig själv. Och så långt går det aldrig. För innan dess har jag nog tatt livet av mig redan isåfall.

Det var nog allt jag ville säga.
Så.. Tjejer. hoppas ni får en bra fortsattning.. The war is over.

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: lina

raderar du inte detta inlägg så kommer du få smaka på att känna dig riktigt terroriserad.



(förresten är det väl du som kommenterar anonymt i min blogg, give it up)

2008-06-24 @ 13:32:49
Postat av: lina

Lilla dumma flicka! Ta nu bort detta inlägg. Eller är du så dum att du inte vet hur man raderar inlägg tro?



Och förresten, bullshit att du slutat snoka.. Årets skämt! Haha

Men jag förstår, alla förstår, men du måste inse; du kan inte bli mig.

2008-07-14 @ 20:49:29








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0