Bajsdag!

Sitter å väntar på hämtpizza.
Deppar över min trasiga telefon. som inte får på garantin. Försöker lösa det. Men jag VET att jag SKA ha denna telefonen om jag så måste köpa en ny!.. jag är så kär i min telefon så det finns inte...
Näspiercingen hanns inte med. Har bokat en tid hos Ed på lördag istället. Så har jag köpt hem Lee straffords torrschampoo som var SUPERBRA och så luktade den gott..... det var en på jobbet som tipsade mig om deras produkter.. ASBRA!! Och hårfärg att färga imorgon. och Doves nya "Go Fresh" deo och duschtvål. som luktar MUMSFILLIBABBA

Jaja.. ska vel försöka gaska upp mig.. jag har iallfall fått låna en telefon sålänge. Men alla mina nr är borta.. så jag kan inte kontakta någon av er.. Men jag kan iallafall nås.. så ring mig :D

Jaja.. Puss... Pizzadags..


imorgon GYM!!! ffs... och färga håret.. finally... testar en ny produkt nu.. eftersom Viva's nya formula på hårfärgen Pure red är VÄRDELÖS.. jag som har varit nöjd i så många år... suck.. jaja.. testar Brilliance's Kashmir red.

Jaja.. Puss....... igen

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0