Blurp

Är hemm från jobbet idag. Har haft en hemsk natt med en jävla massa kramper i magen. Ischa. Inte nog med det så har Foxxan rivit huset. Nästan. Men hon är ju galen den katten. Idag kom min ena Lönespec. 14.000 från adecco. Men jag har inte fått Isri-lönespecen än. Men den kommer nog idag eller senast imorgon. Så. Är det kanske.. 15.000 till där.. Lyxmånad. Passar bra lagom till Ettårsdagen. Ska snart boka biobiljetter till Vipsalongen på Bergakungen. Ungefär såhär kommer våran dag att se ut (Komiskt nog är det sista jobbdagen innan semestern. Men vi tänker ändå ta ledigt. Anyhow..)

  • ca 08-09:00 Frukost på sängen tillsammans.(såklart förberedd dagen innan så man liksom bara kan vakna och plocka fram brickan)
  • ca 12-15:00 Promenad genom slottskogen.. Älsklingen har aldrig varit där.. på riktigt då.. alltså inte i supakvällar för det har han. Men titta på djuren osv. Och sedan slå ut filten och äta en liten lunch
  • Efter slottis en promenix genom haga ( kolla i alla söta småaffärer) Hem snabbt och byta om till lite mer fancy kläder.
  • Ner till bergakungen och se någon film på Vipsalongen.
  • Efter biobesöket tar vi oss till någon av de trevliga restaurangerna i området. Antingen på Berzelii eller på Södra vägen eller så. Nått italienskt kanske. Eller grekitkst :)
  • Efter detta ska vi möta upp Johan och Simon i stan och ta över hela stan :) Jepp då blir det krogen med våra närmsta. '( känndes lättare för Simon med Johan än med lisa pg.a deras senaste livliga möte hahahaha)
Så. Det kommer nog bli en finfin dag :)

Nu tror jag att jag ska antingen bädda ner mig med nån av mina ny nedladdade filmer. Eller så ska jag sätta mig och redigera lite bilder och sånt..

Får ta och fundera på det :)

Pusses och Krames

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0