Hmm...

Dessa 5 minisemesters dagarna är snart slut..
Huvudsaken med att vi skulle bo i mammas hus var en liten minisemester när de var på swedenrock. En liten minisemester för mig och min sambo. Eftersom vi antog att lillebrorsan skulle klara sig själv. Ack nej. Ack nej. Han har misskött sig mer än många gånger. och slavat något så fruktandsvärt. Det kan jag ta. Men.. att min sambo såg "minisemestern" som ett utmärkt tillfälle att träffa sina kompisar har jag svårt för. För det har betytt att de senaste 3 kvällarna har jag suttit här i huset själv.

Helgen var inte som jag förväntade mig. :(

Jag ska nog prata med sambon om detta så fort han kommer hem..

För torsdagen grejade han och hans kompis L. med lillbrorsans moppe.
igår var han med L. och andra till kl 23.30.
Och idag har han fått för sig att åka och grilla med W. och självklart förljer jag inte med för det vore ungefär lika trevligt för mig som att hänga mig själv. Nu när jag går på denna dieten. Suck...

Känner mig jättegnällig just nu.
Men vafan är bloggar till för? om inte få prata ut?

Jaja.. jag ska spela vidare på The sims Cast Away... Jag försöker iallafall ha roligt.. :o|

Kramar
// M

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0