Lagom bra dag

Magen hade lugnat ner sig absolut. Så vi åkte på släktträffen med Svärfar och Moster (Som dejtar haha Min sambo blir min kusin^^) Och så åt vi smörgåstårta och spelade Kubb :) Sen bar det hemmåt för att slänga ihop en Spaghetti och Köttfärs med Bacon och Fetaost (Favoriten) Nu har jag hittat ett jättebra flygbolag som har mycket billigare flyg och hotellresor till Turkiet. Så det blir nog en på Grand Viking Hotel i Alanya med All Inclusive. för 14.000kr ungefär. Skönt skönt.

Just nu sitter jag och facineras av ett rktigt regnoväder och en jättegulskimrande himel där utanför. Riktigt vackert ... Det syns inte på bilden hur fint det är utanför.. Men på bilden är det hur jag sitter/ligger just nu.. i min säng med laptopen :)... Och njuter av utsikten :)

Puss och godnatt på er 

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0