Nya tag.

har haft en pratstund med mamma som nu är hemkommen ifrån Sweden Rock. Dieten kan jag inte köra. För jag är för depprimerad för det. Och sedan ska vi prata med min "chef" om att jag måste få ledig tid för att träffa min psykolog för så som det ser ut idag så stänger dom när jag slutar jobbet... Och sedan måste jag prata med honom om att jag har stora problem med min hälsa/mage.
Gällande viktnedgång för jag helt enkelt kämpa gjärnet på gymmet och bara äta fett och socker snålt. och såklart kalorisnålt.
Om två timmar kommer min sambo hem från jobbet och så ska vi ta våran packning och våran katt och åka hem till lägenheten igen.. ska bli rätt skönt. och lugnt.

Idag skickade jag även ut ett mail till pappa om skulden som han försätter mig och min sambo i. Och beroende på hans svar så sätter vi oss i veckan och bokar våran efterlängtade och välförtjänta resa till Turkiet :)

Nu ska jag nog släppa tankarna lite framför en film eller nån serie kanske..

Puss

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0