Snorf

Jag är helt slut. En HEMSK dag på jobbet idag. och jobbigt hemma med lillbrorsan som glömt ta sina medeciner. Han har nämligen ADHD och äter en ritalinliknande medecin. Men han är fruktandsvärt duktig på att glömma att ta den.

Eddie och jag fick ett  "barn ryck" idag och åkte till en leksaksaffär och köpte massa badleksaker :D och tog oss ner till sjön och badade

Imorgon ska vi åka ut med en jobbarkompis till en annan sjö. tillsammans med hans sambo och barn. Ska bli jättetrevligt..

Angående katterna har det gått mkt bättre idag.. de vistas just nu i samma rum Foxi morrar lite då och då men det verkar fungera... Ska nog låta de vara ihop över natten.

Läskigt idag var i köket när jag gjorde thé så jamade Cosmo jättemycket (matvrak) men sen så började han helt plötsligt göra ett konstigt kvävande ljud,.. det lät först som han skulle hulka upp en hårboll men det lät som en hosta senare.. så jag blev lite smått orolig efter det. Men än sålänge är det ingenting.. Jaja

mamma ringde nyligen Judas Priest skulle strax börja spela. Och hon berättade att styffarsan hade redan däckat efter ett gäng nakendanser och hellikopterdanser.... hahahha det är så typiskt han...

Jaaaaa jaaa.. Nu ska jag göra mig en kopp the och sedan softa lite framför tv:n

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0