Tjohooo


Telefonen ringde för några timmar sedan. ett okänt nr. Och såklart en försäljare. Men.. en timma senare ringde den igen och jag suckade när jag såg ett okännt nr igen.. Men tur som fan var att jag svarade. Det var catta. som var påväg hit till Göteborg. Så vi bestämmde en heldag på stan imorgon.. JÄÄÄ

Har saknat henne massor. Hon var här en kortis några veckor sedan.. bara uppe på en snabb kaffe i lägenheten. Men nu kan vi ta en heldag :).. Efterjobbet såklart då.. Men ändå.. värt tiden!! Lagom till Lönen också :)

Denna helgen då bilderna togs var en sommar för 3 år sedan tror jag. då jag var i stort behov av att plugga. Men mina kompisar tvingade mig ut på stan. Så jag tvångsdrogs till Café Java där jag satt och försökte plugga med tjötrövarna runt mig ;) Men när de slog för en ögonbindel på mig så blev jag nästan arg. Men.. när de tog bort den så stod du där.. Jag glömde helt av pluggandet och ilskan :D.. DET VAR JU DU.. min fru. du hade smygit ner hit ända ifrån Idre.. ÅÅH :) så glad jag var!! hehe.. Jaja.. Vi ska få en finfin dag imorgon du och jag :D

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0